سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 2830
کل یادداشتها ها : 39
خبر مایه


نقد و بررسی | ماشین ظرفشویی لتو مدل  DWM-02

امروزه ماشین ظرفشویی یکی از ملزومات اساسی آشپزخانه هر خانه ای به شمار می آید و همین امر بسیاری از شرکت ها را بر آن داشته تا با تلاش روز افزون و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا، محصولات متنوع و با کیفیتی را متناسب با سلایق گوناگون به بازارعرضه نمایند . یکی از این شرکت ها ، کمپانی مطرح و با سابقه لتو است که ماشین ظرفشویی DWM-02 را با نمای ظاهری زیبا و باکیفیت طراحی و عرضه کرده است. ماشین ظرفشویی DWM-02 با جنس بدنه استیل و در ابعاد 81.5X60 سانتیمتر تولید گردیده و بسیار کاربردی می باشد .ماشین ظرفشویی لتو مدل DWM-02 به دلیل داشتن ظرفیت 14 نفر و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا، امکان استفاده از ظرفشویی را  برای یک خانواده کم جمعیت تا متوسط یا حتی میهمانی ها فراهم می سازد و کمک شایانی به میزبان مخصوصا در میهمانی ها خواهد نمود.

 

ماشین ظرفشویی DWM-02 لتو به 8 برنامه شستشو از پیش تعیین شده ، تجهیز گردیده تا راندمان کاری دستگاه بالا رود وانتخاب بهترین برنامه بسته به نوع ظروف و میزان کثیفی توسط کاربر امکانپذیر خواهد شد و قطعا میتواند رضایت مصرف کنندگان را تامین سازد. ماشین ظرفشویی DWM-02 به دلیل طراحی که دارد در اکونومی (صرفه جویی) نقش به سزایی را ایفا می کند و همچنین از دیگر قابلیت های بارز این محصول پر قدرت  میتوان به قفل کودک ، کم صدا بودن ، نمایشگر و مصرف انرژی A+++ اشاره نمود که این ویژگیها ظرفشویی DWM-02 را بعنوان یکی از باکیفیت‌ترین و باقابلیت‌ترین محصولات  در این گروه کالایی قرار داده است.


لتو سرویس، بعنوان شبکه خدمات پس از فروش لوازم آشپزخانه لتو ، خدمات خود را همزمان با آغاز فروش محصولات و با هدف رضایتمندی مشتریان ارائه داده و همچنین با توجه به نیاز در سراسر کشور، اقدام به توسعه شبکه خدمات خود کرده و در حال حاضر در بیش از 200 شهر، نماینده مجاز خود را مستقر نموده است.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ